logo
Wersja dla niedowidzących
  Urząd Miejski w Szczebrzeszynie
      
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
  
 PRAWO LOKALNE
plus Uchwały
plus Zarzadzenia
plusPrzetargi
minusWyniki przetargow
minusPlan postepowan
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 RODO
plus Klauzula Informacyjna
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Szczebrzeszyna
minus Sołectwa Gminy Szczebrzeszyn
plus Rada Miejska w Szczebrzeszynie
 URZĄD MIEJSKI
minus Godziny pracy
minus Regulamin organizacyjny
minus Struktura organizacyjna
plus Jak załatwić sprawę /wzory dokumentów, karty informacyjne/
minus Wykaz numerów telefonów
minus Kontrole przeprowadzone w urzędzie
plus Rejestry, ewidencje, archiwa
 MIASTO I GMINA
minus Statut Miasta i Gminy Szczebrzeszyn
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Szczebrzeszyn 2016-2023
plus Raport o stanie Miasta i Gminy Szczebrzeszyn
minus Strategia Rozwoju Miasta i Gminy Szczebrzeszyn
plus Podatki, opłaty za wodę i ścieki
plus Jednostki organizacyjne Gminy Szczebrzeszyn
plus INFORMACJE O ŚRODOWISKU
plus Budżet
plus KONSULTACJE SPOŁECZNE
plus GOSPODARKA ODPADAMI, AZBEST
minus PLAN DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI OSOBOM ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI NA LATA 2020 - 2021
 INNE
plus Petycje, postulaty i inicjatywy obywateli
minus CEIDG; Działalność gospodarcza
plus OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus WYBORY
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Deklaracja dostępności
minus Zbiornik wodny "Brody Małe"
 NabŃr do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postкpowania w toku
minus Wyniki postкpowaŃ
minus Archiwum rekrutacji
A A A


Do zakresu działania Referatu Finansowego należy w szczególności:

1)     sporządzanie projektu rocznego budżetu Gminy oraz przedkładanie jego w obowiązującym trybie do uchwalenia,

2)     prowadzenie gminnych funduszy celowych na zasadach określonych przepisami ustaw szczególnych,

3)     realizowanie planów dochodów i wydatków budżetowych, dokonywanie analiz w tym przedmiocie oraz opracowywanie wniosków w zakresie gospodarki finansowej dla Burmistrza i Rady,

4)     prowadzenie ewidencji składników mienia Gminy,

5)     sporządzanie sprawozdań oraz informacji opisowych dotyczących realizacji budżetu i działalności finansowej Gminy,

6)     prowadzenie księgowości finansowej,

7)     prowadzenie obsługi kasowej Urzędu, Ośrodka Pomocy Społecznej oraz rozliczanie się z druków ścisłego zarachowania,

8)     współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową, Urzędem Skarbowym, bankiem finansującym funduszami i fundacjami, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,

9)     przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej jednostek organizacyjnych Gminy,

10)                       naliczanie i wypłata wynagrodzeń oraz innych należności związanych ze stosunkiem pracy pracownikom samorządowym oraz wykonywanie obowiązków płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych,

11)                       wykonywanie obowiązków płatnika podatku VAT

12)                       terminowe i zgodne z przepisami przekazywanie składek od wynagrodzeń pracowników na ubezpieczenie emerytalne, rentowe
i wypadkowe,

13)                       prowadzenie i załatwianie innych spraw związanych z gospodarką finansową Gminy,

14)                       obsługa finansowa jednostek pomocniczych gminy,

15)                       obsługa finansowa umowy zawartej z Agencją Własności Rolnej Skarbu Państwa dotyczącej umów dzierżawy gruntów Agencji.

organizowanie kontroli wewnętrznej zgodnie z przepisami
o rachunkowości.

Osoba, która wytworzyła informację: Wojciech Kościk
Osoba, która odpowiada za treść: Sekretarz Miasta i Gminy
Osoba, która wprowadzała dane: Wojciech Kościk
Data wytworzenia informacji: 2004-01-12 13:28:52
Data udostępnienia informacji: 2004-01-12 13:28:52
Data ostatniej aktualizacji: 2004-01-12 13:50:16

Wersja do wydruku...