|
dr inż. Marian Mazur
REGULAMIN ORGANIZACYJNY URZĘDU MIEJSKIEGO W SZCZEBRZESZYNIE II. ZASADY PODZIAŁU ZADAŃ I KOMPETENCJI POMIĘDZY KIEROWNICTWO URZĘDU.
1. Obowiązki i kompetencje Burmistrza określają ustawy, Statut Gminy i uchwały Rady; w szczególności Burmistrz:
- wykonuje uprawnienia zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
- realizuje politykę kadrową i odpowiada za przestrzeganie przepisów prawa związanych ze stosunkiem pracy,
- kieruje bieżącymi sprawami Gminy oraz reprezentuje ją na zewnątrz,
- organizuje wykonanie uchwał Rady,
- wydaje decyzje z zakresu administracji publicznej,
- może upoważnić Zastępcę Burmistrza lub innych pracowników Gminy do wydawania decyzji administracyjnych w jego imieniu,
- jest szefem obrony cywilnej,
- ustala regulamin pracy Urzędu oraz inne akty wewnętrzne,
2. Burmistrz sprawuje bezpośredni nadzór nad pracą i realizacją zadań wykonywanych przez:
- Zastępcę Burmistrza,
- Sekretarza-Pełnomocnika ds. Systemu jakości,
- Skarbnika,
- radcę prawnego,
- kierownika Urzędu Stanu Cywilnego,
- Referat Oświaty.
Oświadczenie majątkowe Burmistrza za rok 2005 /złożone zostało w Urzędzie Wojewódzkim w Lublinie w celu weryfikacji/
Osoba, która wprowadzała dane: | Wojciech Kościk | Data ostatniej aktualizacji: | 2006-05-19 11:17:34 |
Wersja do wydruku...
|