|
REGULAMIN ORGANIZACYJNY URZĘDU MIEJSKIEGO W SZCZEBRZESZYNIE
§ 17 Do zakresu działania Referatu Spraw Obywatelskich należy w szczególności: 1. W zakresie ewidencji ludności;
-
Przygotowywanie decyzji w sprawach meldunkowych,
-
Przesyłanie dyrektorom szkół i przedszkoli informacji o aktualnym stanie i zmianach w ewidencji dzieci w wieku od 6 do 16 lat,
-
Wydawanie zaświadczeń w sprawach meldunkowych,
-
Sporządzanie spisów wyborców w wyborach do Sejmu, Senatu, Prezydenta RP, Rady Gminy, Izby Rolniczej oraz w celu przeprowadzenia referendum,
-
Prowadzenie spraw statystycznych,
-
Prowadzenie rejestru wyborców.
-
Czynności związane z zameldowaniem i wymeldowaniem ludności
-
Przygotowywanie decyzji o zezwoleniu bądź o zakazie odbycia zgromadzenia i przyjmowanie zawiadomień o zgromadzeniach i imprezach masowych,
-
Udzielanie zezwoleń na przeprowadzenie i nadzorowanie zbiórek publicznych,
-
Organizacja współpracy z organami sprawiedliwości i ścigania w zakresie utrzymania bezpieczeństwa i porządku publicznego,
-
Przyjmowanie zawiadomień o imprezach odbywających się poza stałą siedzibą albo w sposób objazdowy oraz przygotowanie decyzji w tym zakresie.
2. W zakresie spraw wojskowych i ochrony informacji niejawnych:
-
Przygotowywanie ludności i mienia komunalnego na wypadek wojny,
-
Aktualizacja planu operacyjnego funkcjonowania miasta i gminy Szczebrzeszyn w warunkach zewnętrznego zagrożenia państwa i wojny,
-
Realizowanie zadań związanych z wykonywaniem powszechnego obowiązku obrony oraz współdziałanie w tych sprawach z organami wojskowymi i administracją rządową,
-
Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem poboru,
-
Wydawanie zaświadczeń w sprawie powszechnego obowiązku obrony,
-
Aktualizacja planu akcji kurierskiej,
-
Prowadzenie tajnej kancelarii i spraw związanych z ochroną informacji niejawnych,
3. W zakresie zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i ochrony p.poż.:
-
Tworzenie formacji obrony cywilnej,
-
Udział w miesięcznych treningach prowadzonych przez Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego dla formacji OC,
-
Aktualizacja planu OC,
-
Gospodarowanie sprzętem obrony cywilnej na terenie gminy,
-
Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem miejsko-gminnego zespołu reagowania kryzysowego,
-
Opracowanie i aktualizacja planu reagowania kryzysowego,
-
Prowadzenie spraw związanych z OSP.
4. W zakresie dowodów osobistych:
-
Przyjmowanie i przekazywanie wniosków o wydanie dowodu osobistego,
-
Wydawanie dowodów osobistych,
-
Prowadzenie rejestru wydanych i utraconych dowodów osobistych,
-
Wydawanie zaświadczeń w sprawach dowodów osobistych,
-
Prowadzenie archiwum dowodów osobistych,
-
Prowadzenie spraw związanych z pobieraniem i rozliczaniem dokumentów
-
Stwierdzających tożsamość i wydawanie tych dokumentów,
-
Zakładanie kopert osobowych.
5. Referat przy oznakowaniu używa symbolu
Ilość odwiedzin: | 6472 | Nazwa dokumentu: | Referat Spraw Obywatelskich | Osoba, która odpowiada za treść: | Sekretarz Miasta i Gminy | Osoba, która wprowadzała dane: | Wojciech Kościk | Data wytworzenia informacji: | 2006-09-15 11:53:39 | Data udostępnienia informacji: | 2006-09-15 11:53:39 | Data ostatniej aktualizacji: | 2006-09-15 12:13:30 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|