|
mgr inż. Maria Loc-Oczkoś
Uchwała Nr V/83/2003 Rady Miejskiej w Szczebrzeszynie z dnia 31 marca 2003 roku w sprawie powołania Sekretarza Miasta i Gminy Szczebrzeszyn.
REGULAMIN ORGANIZACYJNY URZĘDU MIEJSKIEGO W SZCZEBRZESZYNIE II. ZASADY PODZIAŁU ZADAŃ I KOMPETENCJI POMIĘDZY KIEROWNICTWO URZĘDU.
§ 8
1. Sekretarz Gminy zapewnia warunki sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:
- opracowuje projekty struktury organizacyjnej Urzędu,
- w uzgodnieniu z Burmistrzem opracowuje podział czynności dla poszczególnych stanowisk,
- nadzoruje czas pracy i dyscyplinę pracy pracowników samorządowych,
- dba o wygląd budynku Urzędu i jego otoczenie,
- planuje koszty utrzymania Urzędu,
- nadzoruje pod względem celowości i gospodarności wydawanie środków finansowych na materiały i urządzenia biurowe oraz mienie Urzędu,
- nadzoruje przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej,
- dba o stałe uzupełnianie zbiorów bibliotecznych Urzędu, a przede wszystkim aktów normatywnych,
- nadzoruje kompletowanie dokumentacji Rady i Burmistrza,
- współpracuje z sołectwami i zapewnia udział pracownika Gminy w zebraniach wiejskich,
- prowadzi centralny rejestr umów i porozumień oraz rejestr skarg i wniosków,
- przyjmuje pisma sądowe i prokuratorskie w razie niemożności doręczenia ich adresatowi w miejscu zamieszkania
- przyjmuje oświadczenia ostatniej woli spadkodawcy (testament allograficzny),
- koordynuje zadania związane z wyborami i spisami,
- wykonuje inne zadania zlecone przez Burmistrza.
2. Sekretarz sprawuje bezpośredni nadzór nad pracą i realizacją zadań wykonywanych przez Referat Spraw Społecznych, Organizacyjnych i Kadrowych i obsługę gospodarczą.
Osoba, która wprowadzała dane: | Wojciech Kościk | Data wytworzenia informacji: | 2003-06-19 09:39:19 | Data udostępnienia informacji: | 2003-06-19 09:39:19 | Data ostatniej aktualizacji: | 2006-05-19 11:27:14 |
Wersja do wydruku...
|