|
REGULAMIN ORGANIZACYJNY URZĘDU MIEJSKIEGO W SZCZEBRZESZYNIE
§ 12 Do zakresu działania Referatu Finansowego należy w szczególności:
- Sporządzanie projektu rocznego budżetu Gminy oraz przedkładanie jego w obowiązującym trybie do uchwalenia,
- Prowadzenie gminnych funduszy celowych na zasadach określonych przepisami ustaw szczególnych,
- Realizowanie planów dochodów i wydatków budżetowych, dokonywanie analiz w tym przedmiocie oraz opracowywanie wniosków w zakresie gospodarki finansowej dla Burmistrza i Rady,
- Prowadzenie ewidencji składników mienia Gminy,
- Sporządzanie sprawozdań oraz informacji opisowych dotyczących realizacji budżetu i działalności finansowej Gminy,
- Prowadzenie księgowości finansowej,
- Prowadzenie obsługi kasowej Urzędu, Ośrodka Pomocy Społecznej oraz rozliczanie się z druków ścisłego zarachowania,
- Współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową, Urzędem Skarbowym, bankiem finansującym funduszami i fundacjami, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych,
- Przeprowadzanie kontroli gospodarki finansowej jednostek organizacyjnych Gminy,
- Naliczanie i wypłata wynagrodzeń oraz innych należności związanych ze stosunkiem pracy pracownikom samorządowym oraz wykonywanie obowiązków płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych,
- Wykonywanie obowiązków płatnika podatku VAT,
- Terminowe i zgodne z przepisami przekazywanie składek od wynagrodzeń pracowników na ubezpieczenie emerytalne, rentowe i wypadkowe,
- Prowadzenie i załatwianie innych spraw związanych z gospodarką finansową Gminy,
- Obsługa finansowa jednostek pomocniczych gminy,
- Organizowanie kontroli wewnętrznej zgodnie z przepisami o rachunkowości.
2. Referat Finansowy przy oznakowaniu używa symbolu
Ilość odwiedzin: | 7159 | Nazwa dokumentu: | Referat finansowy | Osoba, która odpowiada za treść: | Sekretarz Miasta i Gminy | Osoba, która wprowadzała dane: | Wojciech Kościk | Data wytworzenia informacji: | 2004-01-12 13:28:52 | Data udostępnienia informacji: | 2004-01-12 13:28:52 | Data ostatniej aktualizacji: | 2006-09-15 11:23:08 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|