|
REGULAMIN ORGANIZACYJNY URZĘDU MIEJSKIEGO W SZCZEBRZESZYNIE
§ 13 1.Do zakresu działania Referatu Podatkowego należy w szczególności:
-
Planowanie dochodów z podatków i opłat lokalnych oraz opracowywanie sprawozdań z ich realizacji
-
Prowadzenie rejestrów, ewidencji i wykazów podatkowych,
-
Naliczanie, pobór podatków i opłat lokalnych oraz prowadzenie kontroli w tym zakresie,
-
Przygotowywanie projektów uchwał w sprawie stawek podatków i opłat lokalnych oraz ustalania inkasa, inkasentów i wysokości ich wynagrodzenia,
-
Przygotowywanie decyzji w sprawach podatkowych, w tym stosowania ulg i umorzeń podatkowych,
-
Prowadzenie księgowości podatkowej,
-
Podejmowanie czynności egzekucyjnych w razie nieuregulowania w terminie należności stanowiących dochody budżetu Gminy w zakresie działania Referatu,
-
Bieżące prowadzenie i analizowanie kart gospodarstw i kart nieruchomości dla celów podatkowych,
-
Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym,
-
Dokonywanie poboru opłaty administracyjnej,
-
Prowadzenie i załatwianie innych spraw związanych z podatkami i opłatami stanowiącymi dochód Gminy.
2. Referat Podatkowy przy oznakowaniu używa symbolu
Ilość odwiedzin: | 5371 | Nazwa dokumentu: | Referat Podatkowy | Osoba, która odpowiada za treść: | Sekretarz Miasta i Gminy | Osoba, która wprowadzała dane: | Wojciech Kościk | Data wytworzenia informacji: | 2004-01-12 14:15:47 | Data udostępnienia informacji: | 2004-01-12 14:15:47 | Data ostatniej aktualizacji: | 2006-09-15 11:30:30 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|